تا قبل از دهه 50 میلادی برای یک فروشگاه؛ محصولِ فروخته شده برای یک فروشنده مهم تر از یک مشتری راضی بود (تقاضا بالا بود و عرضه پایین) اما امروزه، قضیه کاملا برعکس است؛ مشتری، سودمندتر است از سود محصولِ به فروخته شده…

میدانید چرا؟ مشتریِ راضی یک تابلوی تبلیغاتی متحرک است. کافیست شما خودتان از خرید در یک فروشگاه راضی باشید، تا به همه دوستانتان آنجا را معرفی کنید. اما این تازه شروع سودآوری است.


کارآفرینیِ کاردان و کارآمد یک ,راضی ,فروشگاه ,فروخته ,محصولِ ,تازه ,برای یک ,همه دوستانتان ,به همه ,باشید، تا ,راضی باشید،منبع

چطور یک زندگی چشمگیر داشته باشیم؟

10 حقیقت پشت پرده از امپراطوری فروشگاه های اپل که باعث چنین موفقیت عظیمی شده

10 دلیلی که به خاطر آن شکست میخوریم (و راه غلبه بر آنها)

بازاریابی پولساز : چطور اینستاگرام (Instagram) را تبدیل به منبع درآمد کنیم؟ [معرفی + آموزش]

دورۀ آموزش جامع سئو (حرفه ای)

13 ترفندی که فروشگاه ها استفاده میکنند تا شما بیشتر پول خرج کنید

پیج رنک گوگل نمرده است!

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قیمت ست کامل لوازم آرایشی برنامه غذایی تخفیفان کفپوش پارکت روش شناسی سخنرانـی دینـی فروشگاه اینترنتی Rozblog.Rozblog.com تكلفة جراحة التجميل في إيران بهترین خدمات برش آلومینیوم فروش بهترین لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو