Instagram یک شبکه اجتماعی است، که قابلیت های کمتری نسبت به فیسبوک دارد اما چرا اکثر کسب و کارهای کوچک از آن استفاده میکنند و آنرا منبع اصلی درآمدشان مینامند؟
اینستاگرام (Instagram) یک برنامه (App) موبایل است که در سال 2010 وارد بازار شد. افرادی که نام کاربری در این شبکه اجتماعی دارند میتوانند عکس هایشان را با دیگران که آنها را دنبال (Follow) کرده اند به اشتراک بگذارند، عکس های دیگران را لایک کنند و برایشان کامنت بنویسند.
اما چطور شد که کسب و کارهای کوچک و نوپا چنین به سمت اینستاگرام حجوم آورده اند و در حال کسب درآمد هستند؟
چطور یک زندگی چشمگیر داشته باشیم؟
10 حقیقت پشت پرده از امپراطوری فروشگاه های اپل که باعث چنین موفقیت عظیمی شده
10 دلیلی که به خاطر آن شکست میخوریم (و راه غلبه بر آنها)
بازاریابی پولساز : چطور اینستاگرام (Instagram) را تبدیل به منبع درآمد کنیم؟ [معرفی + آموزش]
13 ترفندی که فروشگاه ها استفاده میکنند تا شما بیشتر پول خرج کنید