تا قبل از دهه 50 میلادی برای یک فروشگاه؛ محصولِ فروخته شده برای یک فروشنده مهم تر از یک مشتری راضی بود (تقاضا بالا بود و عرضه پایین) اما امروزه، قضیه کاملا برعکس است؛ مشتری، سودمندتر است از سود محصولِ به فروخته شده…
میدانید چرا؟ مشتریِ راضی یک تابلوی تبلیغاتی متحرک است. کافیست شما خودتان از خرید در یک فروشگاه راضی باشید، تا به همه دوستانتان آنجا را معرفی کنید. اما این تازه شروع سودآوری است.
چطور یک زندگی چشمگیر داشته باشیم؟
10 حقیقت پشت پرده از امپراطوری فروشگاه های اپل که باعث چنین موفقیت عظیمی شده
10 دلیلی که به خاطر آن شکست میخوریم (و راه غلبه بر آنها)
بازاریابی پولساز : چطور اینستاگرام (Instagram) را تبدیل به منبع درآمد کنیم؟ [معرفی + آموزش]
13 ترفندی که فروشگاه ها استفاده میکنند تا شما بیشتر پول خرج کنید